Viss par veselīgu dzīvesveidu

Kardioloģe Dr. Iveta Mintāle: “Vidusjūras diētu var dēvēt arī par Baltijas jūras diētu – to veido sezonāli augstas kvalitātes vietējie dārzeņi, augļi, pilngraudu un piena produkti, gaļa, zivis. Neskaitāmi pētījumi pierāda šīs diētas principu efektivitāti sirds un asinsvadu slimību, onkoloģisko saslimšanu, cukura diabēta un citu slimību risku mazināšanā. Turklāt veselīgs svars un dzīvesprieks būs jūsu sabiedrotie ik dienu! Lai izdodas!”

Latest from the Blog

Mazsālītie gurķīši

Par gurķiem – vajadzētu ļoti svaigus, nesen novāktus gurķus, lai saglabājas kraukšķīgums. Uz 2 litru burku apmēram 800 g gurķu (viss atkarīgs no lieluma), kurus nomazgā aukstā ūdenī, var nogriezt astītes (pie kātiņa) – tad gurķis ātrāk fermentēsies. Burkā liek sauju upeņu lapu, lielu bunti diļļu, 3 – 4 ķiplokus, 1 lauru lapu, 1/2 tējkaroti…

Rabarbermaize

Pirms cepšanas vajadzētu izdomāt, kāda lieluma maize nepieciešama. Ja 2 – 3 cilvēkiem, tad šīs receptes sastāvdaļas ir jādala uz 4. Ja viesībām, tad derēs tā, kā rakstīts receptē. Lielajai cepešpannai paredzētais daudzums: Mīklai:  500 g kviešu miltu 100 g cukura 2 olu dzeltenumi 100 g sviesta                                                                 Vaniļa Naža gals sāls 10 g sausā…