Vidusjūras vai Ziemeļjūras diēta?


Stāsts par Vidusjūras diētu nav ne šodienas, ne vakardienas aktualitāte, stāsts ir gana sens, ar neapstrīdamiem pierādījumiem. Šis ēšanas stils ir vienkārši “piekopjams” ikdienā, ļauj uzņemt pilnvērtīgu, sabalansētu, vitamīniem un antioksidantiem bagātu uzturu, kā arī ļauj noturēt optimālu svaru. Vidusjūras diēta mazina kardiovaskulāro slimību, cukura diabēta, onkoloģisko slimību un podagras risku, uzlabo kognitīvo funkciju un mazina depresiju.
Dr.med., P. Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas kardioloģe Iveta Mintāle – par Vidusjūras diētu kā par veselīgas, kvalitatīvas un ilgas dzīves pamatu, kas ir pieejams arī Latvijā.

Uzziniet vairāk:

Atbildēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logotips

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s